HTML

Csekkoljátok: www.creepmc.mlap.hu ÚJ DALSZÖVGEK!!!! -- www.myspace.com/creepmusic ÚJ DALOK!!!! -- www.hollacheck.gportal.hu RENDELHETŐ A LEMEZÜNK!!!!

Friss topikok

  • Krííp: Annácska ez aranyos volt:) Vegyél fel msn-re és megbezséljük, hogy mikor meek! hehe -- Amúgy aki... (2008.06.12. 20:50) Rájöttem egy érdekes dologra!

Linkblog

Fórumon az ékeskedés, bár Mo-n ez édeskevés!

2009.01.12. 15:10 Krííp

Gondoltam reagálok az egyik fórumon történtekre!
A minap keresgéltem a neten fehérvárról pár dolgot és belefutottam egy romlotthazais fórumtopikba aminek a neve: "fehérvári emszí formák" ha jól emlékszem!

Ott pedig a következő szóváltásokat véltem észrevenni:



 Ádám!2008. dec. 30. 00:31 | Válasz | #9 
jaaajj neee!! a gportalos creepmc-ről meg ne is beszéljünk. "A KRÚM!" inkább : az édeseanyád picsája. :D
fehérvár? típjétek már le ezt a topikot is. hellóóó : ez debrecen!

 Bonye2008. dec. 28. 17:46 | Válasz | #8 
"jé egy topik ahol nincs balhé!"

 békasegge2008. dec. 28. 16:32 | Válasz | #7 
fluor?
annyi köze van a hiphophoz mint fehérvárnak debrecenhez. semmi. ja és igen, itt bunkók laknak, lehet tipegni.

 Lina2008. dec. 28. 16:29 | Válasz | #6 
sziasztok..
Bocsika, de startnak igaza van..Fehérváron minden meg van halva:se egy normális buli, se egy normális ember..
egyszerűen nem vevő a fehérvári nép az igazi underground bulira..

 © start2008. dec. 02. 17:08 | Válasz | #5 
fehérvári repperekre gondoltam nem a lakosokra. de amugy áruld már el fiam, mert nem értem, hogy mi köze a f.vári tingli tangli reppecskének a debreceni romlotthazaihoz?
asszem nem nekem kell eltűnnöm a topikból, hanem a topiknak a fórumról.
csá

 Tomi2008. dec. 01. 21:36 | Válasz | #4 
Jobb lesz ha kurvagyorsan húzol a topikból te kö*sög!

Fehérvár szar? miért te hol lax te tuskó?...pff
Off vagy

 © start2008. dec. 01. 20:53 | Válasz | #3 
fehérváriak szarok

 

Izgalmasak ezek a dolgok! Kicsit visszakéne pörgetni a hiphop.hu eseménynaptárát ahol leközlik a partykat! Sok jó party van, igaz nem olyanok, mint régen (RIP BigWheel) de lehet tombolni. Itt egy partyt basztak el, mégpedig azt amikor Siska lépett volna fel a Westben (2008.10.31. Péntek). Mivel Siskát hazaküldték és mindenkinek kitették a szűrét a helyről, pedig nem a hely miatt voltunk ott... Utána ami a Westben volt hiphopcucc artos riddler és gőz kemény 20 ember jött el. Ezen van aki csodálkozik?... Nemhinném, ahol egyszer átbasszák a fellépőt és a közönséget, oda nem igazán szeret visszamenni a nagyérdemű sem.
De meglehet nézni a vesztegzárban Hősök, Fluor, Vérfűrdő, Tibbahnation Tour. TELT HÁZAS! Méghogy nem vagyunk kíváncsiak az underground-ra. A fehérváriaknak egy rossz szava sem volt a Debreceniekhez, nem tudom, hogy ők ezt mégis hogy képzelik, de hát ők tudják, én elkönyvelek mindent magamban! Meg mások alkotnak véleményt ahogy óhajtanak, minket fehérvári emszíket ez sem fog eltántorítani attól, hogy azt csináljuk amit szeretünk az igényes hazai reppet!

 

Ádám!2008. dec. 30. 00:31 | Válasz | #9 
jaaajj neee!! a gportalos creepmc-ről meg ne is beszéljünk. "A KRÚM!" inkább : az édeseanyád picsája. :D
fehérvár? típjétek már le ezt a topikot is. hellóóó : ez debrecen!

Ehhez még annyit fűznék hozzá, hogy az édesanyámat nagyon nagy kár a szádra venni! Inkább nevelkedjél a kertesházban és továbbra is tegyenek a segged alá mindent! Jah és nem hiszem, hogy a részünkről ment volna szidkozódás bárhol is...
Jééé mennyire érdekes. most én is látatlan véleményt írtam Kedves Ádámról! Ahogyan ezt a fórumokon szokás. Én persze nem komolyan írtam a véleményt róla ami direkt piros betűkkel van szedve, csak az komoly amit édesanyám szidalmazásáról ejtek meg benne, ami nincs más színnel jelölve!

nah szerintem mára ennyi lenne és jöhetnek a válaszok is és a kommentek is ide!!

Pacsee


CreepMc

Szólj hozzá!

Címkék: fórum formák creepmc romlotthazai fehérvári emszí

A bejegyzés trackback címe:

https://creepmc.blog.hu/api/trackback/id/tr16872926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása