HTML

Csekkoljátok: www.creepmc.mlap.hu ÚJ DALSZÖVGEK!!!! -- www.myspace.com/creepmusic ÚJ DALOK!!!! -- www.hollacheck.gportal.hu RENDELHETŐ A LEMEZÜNK!!!!
CRP Trend Érkezik a cucc decemberre ha minden jólmegy. Ingyenesen szedhetitek majd le a www.creepmc.gportal.hu oldalról a kb 12 számos kis Lp-t ami teljesen eltér a megszokottól, és ahol kibontakozik az igazi Creep stílus az az a CRP Trend! Figyeljetek oda rá Pacsee CreepMc

Friss topikok

  • Krííp: Annácska ez aranyos volt:) Vegyél fel msn-re és megbezséljük, hogy mikor meek! hehe -- Amúgy aki... (2008.06.12. 20:50) Rájöttem egy érdekes dologra!

Linkblog

Rájöttem egy érdekes dologra!

2008.06.10. 21:28 Krííp

MOND MEG HA NEM ÍGY VAN HAVER!!!!

 

Rájöttem arra srácok, hogy sok embernek kurva szar otthon (felnőtt férfiak)! Ezt abból gondolom, hogy sátáltam a minap az utcán és megpillantottam egy EB sátrat... Nah már most ez azért kellett, hogy akiket a feleségük kihajít otthonról mert nem tudja a kedvenc szappanoperáját nézni azok lemehessenek összegyűlni egy sör mellett az asszony szidva meccset nézni!

De most nem így van!!!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creepmc.blog.hu/api/trackback/id/tr59513733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka 2008.06.10. 22:23:21

de bolond vagy:D de am így van...:D jobbik esetben együtt mennke sörözni:)

$Jenci$Enikő 2008.06.10. 22:29:21

Ja...ez igy van..de nézd a dolgok pozitiv oldalát..nem kell az asszony nyavajgását halgatniuk hogy:
-Már megint a focit nézed ..elegem van.
de legalább közbe egy-két korsó sőrt is benyelnek.
na peace

HoLlAChEcK · http://www.hollacheck.gportal.hu 2008.06.11. 00:43:37

Hát barátom el kell hogy keserítselek de szerintem bárki meg tudná otthon nézni a meccset de otthon valószinűleg egyedül! Az egész társaságot meg nem akarja meghívni otthonra mert abból nagy feljhajtás lenne...Ezért lemennek a kocsmacimborákkal és focimeccs közben iszogatnak! persze megint egy kis százaléka az embereknek az amikor nem hadja élni a feleségük otthon...(az EB meccsek közbe semmi érdekes sorozat)
Megin egy kis százaléka az embereknek az aki a feleségét szidja a háta mögött...
Amit te írsz az nem fedi a valóságot csupán egy szelete az egész tortából...
Szivesen baz**eg a véleményem te ótv*os bü**ös kiba***ott ná*i ge*i...:D
Üdv!
GRÁTISZ A MÉJJJJJJBŐŐŐŐ'

Slipes 2008.06.11. 13:31:25

na'llunk megvan oldva,van 2 tv,plusz ha nagyon megakarod ne'zni akkor megtudom ne'zni a ge'pen is,am sztem aze'rt mennek le a sa'trakhoz mert ugy jobb a feeling,leulni a spanokkal egy korso mellett,kiaba'lhatsz vagy amit csak akarsz....

Tibes 2008.06.11. 14:13:31

Nálunk 1részt 2 TV van, másrészt általánosan azt mondom hogy a papucs, gyökér férfiak akik hagyják hogy egy nő domináljon egy kapcsolatban, azok jutnak a sátorba ilyen módon.
De ott van a másik oldal, azért jó a haverokkal elmenni sörözni és rohadt nagy, jó minőségű projektoron nézve végigszurkolni egy meccset. Azért ez is benne van.
Sőt a 3.: Még nővel 1ütt is láttam ott idősebb arcokat...

Szóval nem feltétlenül igaz amit írtál, de van akire érvényes

Vivi 2008.06.11. 15:24:13

Na,de melyik férfi engedi meg az asszonynak,hogy leordítsa a fejét miközben a meccset nézi,hogy ő a szaros operáját akarja nézni,azért sztem még mindig a férfi hordja a nadrágot... vagyis így kellene lennie !Csövi

Fari 2008.06.11. 16:45:52

Csá!!
100%-osan igazad van szar Barátok közt!!!...

...ESC... 2008.06.11. 17:28:46

...akkor csak az a szerencses akit nem erdekel az egesz EB ugy ahogy van:) de en inkabb Snooker vilagbajnoksagot nyomtam es maximum azt dobtak a fejemhez hogy rohadt unalmas... hat aki nem erti az nem is tudja:) de sok csaj alapbol keruli a beer&football kombinacioju csavokat... nem ment meg ki ez a divatbol...?

Annácska...(L) 2008.06.11. 20:13:16

ööö...yha..de nhem mindenhol wan ez, mert pl. én is szeretem a meccset, szwal Én nhem zawarnék el senkit egy hülye sorozat miatt..;):D szwal gyere hozzánk ..:D:D nah csók

Krííp · http://www.myspace.com/creepmusic 2008.06.12. 20:50:01

Annácska ez aranyos volt:)
Vegyél fel msn-re és megbezséljük, hogy mikor meek!

hehe

--
Amúgy aki halálosan komolyan vette az írásomat az legyen tisztába azzal, hogy ez csak poén de úgy írtam le, mint ha vmi halálosan komoly dolog lenne!

kösziiiiiiiiiiiiiii:D
süti beállítások módosítása